با سلام و درود فراوان؛

سالی دیگر سپری گردید و برگ سبزی بر کارنامه درخشان و دفتر فاخر شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه افزوده شد.
بر کسی پوشیده نیست این موفقیت اتفاقی نبوده و در آینده نیز به لطف خدا و همکاری شرکای کسب و کار شرکت، هدف گذاری و تامین انتظارات ذینفعان ادامه خواهد داشت، لذا از خودم و تمام همکارانم انتظار و رجاء واثق دارم که سال جاری، سالی پربار و سرشار از موفقیت برای شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه باشد.
خدای سبحان را شاکرم که با اراده استوار، سخت کوشی و کارآمدی شما همکاران بزرگوار و خلاق عرصه صنعت فولاد و نیز با تکیه بر توان و دانش بومی و نیز توسعه شتابان، سالی همراه با دستاوردها و توفیق های روز افزون داشتیم و در تحقق اهداف استراتژیک و تعیین شده، از آزمون های سخت، سربلند بیرون آمدیم.
این شرکت با توجه به سرمایه های ارزشمند انسانی و راهبردی و با ظرفیت‌های شگرف، شور امید و نیز نصرت و هدایت خداوند متعال، باز هم در مصاف با چالش ها و نیز در دستیابی به اهداف و ماموریت خود و پیمودن مسیر چشم‌انداز و افق پیش رو در سال جدید، خواهد درخشید و ان شاءالله روزهای بهتری را خواهد دید.
فرا رسیدن سال نو را به تمام همکاران محترم و فعالان صنعتی و اقتصادی ایران عزیز اسلامی، که در گرو رونق تولید، توسعه و بهبود فضای کسب و کار به هر نحو ممکن فعالیت دارند، تبریک عرض نموده و از حضرت باری تعالی برای همگان سلامتی، امنیت و برکت استدعا دارم. الهی آمین
با احترام
سید مهدی نقوی
مدیرعامل