به گزارش روابط عمومی شركت فنی مهندسی فولاد مباركه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شركت فنی و مهندسی فولاد مباركه منتهی به 30 اسفند ماه ٩٩، ساعت ٩ صبح روز شنبه 29 / 03 / 1400 و با 100 درصد  سهامداران محترم، در محل دفتر مركزی شركت در اصفهان برگزار و پس رسمیت جلسه و انتخاب هیات رئیسه و ناظران مجمع، گزارش فعالیت هیات مدیره  در سال ٩٩ به سهامداران محترم ارائه گردید. در ادامه جلسه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی نیز به سمع اعضای جلسه رسید و به اتفاق آراء، صورتهای مالی شركت به تصویب رسید.

مهندس تولائیان مدیرعامل شركت فنی و مهندسی فولاد مباركه، ضمن ارائه گزارش عملکرد از فعالیت های سال گذشته و تشریح برنامه های شركت در سال مالی جاری، همچنین ابراز تشکر و قدردانی از حمایت ها و رهنمودهای مدیریت عالی شركت فولاد مباركه و تلاش همكاران را عامل اصلی موفقیت و  تحولات چشمگیر  شركت و اصلاح ساختار سرمایه شركت دانست و ابراز امیدواری نمود سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها، سال تداوم توفیق فولاد مباركه و شركت فنی و مهندسی باشد.

شركت فنی و مهندسی فولاد مباركه  مشاور مادر و حلقه اتصال بسیاری از شركت های ایرانی(مهندسی، بازرگانی، تجهیزات و قطعات پیمانكاران) به گروه فولاد مباركه است كه با برخورداری از پشتوانه فنی و  تجربی  گروه فولاد مباركه  در دوران ساخت، بهره برداری و توسعه،  موفق به بومی سازی دانش ساخت پلنتهای فولادی و پیاده سازی آن در كشور شده است .

شركت فنی مهندسی فولاد مباركه، صدور دانش فنی، طراحی، ساخت و بهره برداری واحد های فولادی به سایر كشورها را در غایت اهداف خود دارد.

در این جلسه 10 درصد سود خالص توزیع و معاملات ماده 129 اصلاحیه قانون تجارت به تصویب رسید. همچنین موسسه حسابرسی آیین تراز آریا به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی سال 1400 و روزنامه صمت به عنوان روزنامه رسمی شركت انتخاب گردید .